Tuesday 3 January 2012

maaf kan aku

mengenalimu lebih dekat aku semakin selesa
tapi engkau aku tidak tahu
tiada apa yg aku persembahkan untuk kau mengagumiku
aku gembira jika kau memberi khabar berita tentang dirimu
tapi aku tidak tahu selesa kah engkau dengan kehdiranku 
aku tida seperti mereka yg boleh kau kagumkan
kerana itu aku hanya bersuara tanpa menunjukkan rupa
bukan aku tidak mahu
jujur kalau kau mampu mendengar detak hatiku berkata meronta untuk aku persembahkan siapa aku 
tapi ternyata kekuatan itu punah saat aku membayangkan apakah kau mampu mendongakkan wajahmu,membuka hatimu, menghulurkan tanganmu untuk aku yang tiada punya apa ini..
lantas aku pendam rasa itu
cukuplah sekadar kau mahu berteman denganku hanya dalam bayang-bayang ku

1 comment:

  1. maksud mendalam...aku taw ap mksud ko...dun give up dear...Allah itu maha adil lagi maha mengetahui....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...